Singer & Songwriter

Oma kuva
Ari Wahlberg: SingerSongwriter / Musician. Gendre/Sävy: Smoothie-Country-Folk-Pop-World. Spotify https://open.spotify.com/artist/2T3hUWKECGs0VG5ZwVsyN8

Tervetuloa seuraan!

Powered By Blogger

Translate

keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Arin Joulukalenteri



Heipparallaa,

Arin Joulukalenterin tekeminen on ollut tosi hauskaa. Jokaisessa kalenteri jaksossahan olen myös laulanut tai kevyesti rallatellut jonkun Cover biisin tai sen osan, mitä niitä nyt tuolta muistin sopukoistani olen löytynyt, pari uuttakin olen opetellut. Koska olen yrittänyt pitää ohjelman sopivan mittaisena ja koska se laulaminen ei ole ollut tällä kertaa pääasiana olen sitten improvisoinut biisejä joskus radikaalistikin. "Love Me" vanha Elvis biisi oli loppupuolen eräässä jaksossa mulla coverointi vuorossa, katsotaan jos vielä muista biiseistä teen erillisiä biisi-videoita. "His Latest Flame" on myös omana videonaan. Joulukalenteri videot löydät parhaiten tästä linkistä! Tätä kirjoittaessa 19 jaksoa ja luukkua on auennut, eli muutama vielä ja sitten onkin joulu ja tämä projekti tehty.

T: Ari


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti