Singer & Songwriter

Oma kuva
Ari Wahlberg: SingerSongwriter / Musician. Gendre/Sävy: Smoothie-Country-Folk-Pop-World. Spotify https://open.spotify.com/artist/2T3hUWKECGs0VG5ZwVsyN8

Tervetuloa seuraan!

Powered By Blogger

Translate

maanantai 13. toukokuuta 2013

Ari Wahlberg Ihmemaan Palatsissa albumi ilmestynyt 13.5.2013



Ari Wahlberg Ihmemaan Palatsissa 
(Julkaistu 13.5.2013 / Kaikki digikaupat)


Heipparallaa!

Uusi albumini on julkaistu tänään 13.5.2013 digitaalisesti kaikissa hyvissä digikaupoissa kuten mtv3store, meteli.net, cdon.com, amazon, iTunes, digiAnttila jne.

Perinteisenä Cd-formaattina albumi on tilattavissa Grande Records Shopista myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.

Albumilla on 15 uutta biisiä. Tällä kertaa biisien teemat olivat tarkoituksellisesti kirjavampia kuin aikaisemmin mitä olen tehnyt, jotta uudistumista tapahtuisi, eivätkä ajatukset rullaisi paikallaan. Mielestäni onnistuin siinä hyvin. Otin erilaisia "ääniä" ja "rooleja" kertoakseni nämä tarinat, se oli hauskaa. Ajatuksena oli toteuttaa levy jossa eri tyylilajit olisivat sulassa sovussa, vähän samaan malliin kuin esim. the Beatles yhtyeellä, heillähän samalla levyllä saattoi olla esim. rokki-biisejä, lastenmusaa jne.

Koska en tee biisejä pöytälaatikkoon, enkä halua pantata niitä muutenkaan mihinkään tulevaisuuten halusin laittaa mahdollisimman monta kevään aikana syntyneistä lauluista tälle albumille, antaa niille mahdollisuuden elämään kuulijan korvissa.

Kevät oli tosiaan poikkeuksellisen hedelmällinen biisi mielessä meikäläisellä. En kuitenkaan halua tuottaa biisejä kuin maksamakkaraa, ilman tunnetta. Täytebiisejä en tee. Lähtökohtana pitää olla inspiraatio ja idea, biisistä pitää itse digata! Minulla se on se palo joka niitä biisejä laittaa tekemään ja olen pitänyt sisäisen kanavani kokoajan auki, en ole kahlinnut ajatuksia, olen antanut kaiken tulla mikä on tullakseen. Mun mielestä biisintekijän homma on tehdä biisejä, hyvin erilaisistakin aiheista, eikä kaupalliset näkökohdat saa vaikuttaa tekemiseen, silloin ollaan siellä maksamakkara-tehtaassa. Se ei oo mun juttu, Olen ollut tietysti iloinen, että uusia lauluja on syntynyt yllättäin runsaastikin. Itselläni tekeminen ruokkii tekemistä, ajatukset kehittyvät, tulee uusia ideoita, välillä niin ryöppäyksellä ettei itse perässä pysy.

Nyt on myös sellainen kutina että tämän vuoden aikana saattaa tulla vielä jonkunlainen uusi albumi kokonaisuuskin tehdyksi, kunhan olen hiukan hengähtänyt ja toipunut tämän albumin pyörteistä. Heh, olen varmasti harvoja jotka uuden levyn julkaisupäivänä spekuloivat jo seuraavasta albumista, no mä olen tämmönen! Rolling Stone!

Siinäpä ne tärkeimmät!

Tutustu albumiin! Käväise Ihmemaan Palatsissa tsekkaamaassa meininkiä, jos et ole sitä vielä tehnyt!


Musiikki terveisin

-Ari-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti