Singer & Songwriter

Oma kuva
Ari Wahlberg: SingerSongwriter / Musician. Gendre/Sävy: Smoothie-Country-Folk-Pop-World. Spotify https://open.spotify.com/artist/2T3hUWKECGs0VG5ZwVsyN8

Tervetuloa seuraan!

Powered By Blogger

Translate

lauantai 30. maaliskuuta 2013

MIKÄ KUU?


MIKÄ KUU? Tulevan albumin 15 biisikö? Päätä sinä!

Arin Studiopäiväkirjasta
30.03.2013
Näyttää siltä että levy valmistunee siihen mennessä ku lumetkin ovat sulaneet, sen voin tässä jo epävirallisesti julistaa, on nimittäin sen verran vielä lunta jäljellä ja koleaa vaikka kuinka lämpimiä ajatuksia ajattelis. Albumille mahtuu tällä kertaa 14 laulua mukaan. Siitä mun ei oikeastaan vielä edes pitänyt kommentoida mitään vaan siitä että kuinka kiusallista se voi joskus olla kun ihmisellä on niitä sivupersoonia, varsinkin silloin kun pitäisi tehdä oikeasti tärkeitä päätöksiä. Mun  sivupersoonahan on keskittynyt pääsääntöisesti elvistelyyn ja rockabilly kitara kuvioiden bloggaamiseen, ei se nyt oikein sovi tähän mun meininkiin ollenkaan. No tiedätsä mitä? Tänään mä yritin olla sillä tavalla avoin ja antaa sille mahdollisuuden vaikuttaa tämän projektin lopputulokseen oikeasti, kysyin mielipidettä erään biisin osalta, oisko se sopiva levylle. Hei tiedätsä mitä? mä sain vastaukseksi pelkän olankohautuksen ja sit se jatko sitä be-bop-a-lulan rämpyttämistä. Ei mua paljon auttanut se vastaus. No sit mä muistin vanhan viidakon sanonnan  ”kyllä kansa tietää”. Joo mä kysyn kansalta tätä juttua, niin on paljon parempi. Siis jos kansa sanoo joo, tulee levylle 15 laulua, mikä olisi sensaatio koska millään maailman levyllä ei ole ikinä ollut 15 mun tekemää laulua. Ainiin sen biisin nimi on ”Mikä kuu?”, mä olen muutaman uuden kuu biisin tehnyt koska olen ”Kolmen Kuu”-projektissa(siitä enempi muussa yhteydessä) mukana ja sinne settiin kelpaa ainoastaan kuu-laulut. Eli siis, Oi kansa ole kanssani, anna äänesi, laitetaanko ”Mikä kuu” albumilleni?

T: Ari @ Cool ´13

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti