Singer & Songwriter

Oma kuva
Ari Wahlberg: SingerSongwriter / Musician. Gendre/Sävy: Smoothie-Country-Folk-Pop-World. Spotify https://open.spotify.com/artist/2T3hUWKECGs0VG5ZwVsyN8

Tervetuloa seuraan!

Powered By Blogger

Translate

sunnuntai 17. helmikuuta 2013

1,2,3...


Heips! Tää on yks mun oma lemppari biisi "Kuume" albumilta. Video kuvattiin mun taskukameralla eräällä lauluntekemiseen liittyvällä reissulla viime vuonna (by Tarmo). Tykkään itse näistä dokumentti tyyppisistä toteutuksista omissa jutuissani monesti. Käsikirjoituksellisempia / näyteltyjä videoitakin olen funtsaillut tässä myös, vaikka olenkin keskittynyt enempi musiikin tekemiseen, videoiden tekeminen / suunnitteleminen on hauskaa puuhaa ja kivaa vastapainoa muulle tekemiselle, kyllähän sitä ihmisellä joku harrastus olla pitää, hehe! Eikö? En ole tosin hankkinut toistaiseksi mitään sen kummempaa kalustoa kuvaamiseen. Hommaa en voi myöskään ulkoistaa muille taiteellisista ja taloudellisista syistä. Mä oon SelfMadeMan- toiminnasta tykkäävä. Niin ja tietty on kivempi kuvailla ulkosalla eli kevättä odotellessa senkin puolesta!

Olen alkuvuoden kirjoittanut muuten  aikamoisen määrän uusia lauluja,  itse asiassa on tuntunut että on ollut oikein ruuhkaa ideoissa, välillä olen toivonut, että tilanne rauhottuisikin, eli mua ei ainakaan ole ns. "Writers Block" vaivannut, päinvastoin! Tämän vuoden puolella on tulossa siis ainakin yksi uusi Ari albumi, jonka työstäminen alkaa todennäköisesti  ihan näillä hetkillä. Kauanko siihen sitten menee että prosessi / levy valmistuu on vaikeata tässä vaiheessa arvioida, "Kuumeen" tekemiseen vierähti kolmisen kuukautta, vaikka urakalla painoinkin hommia. Aion jossain vaiheessa kokeilla Kari Peitsamon kaltaista äänittämis-prosessia, albumillinen lauluja äänitetään soittoineen ja lauluineen studiossa 2 päivässä, no hänen edukseen on tietysti mainittava isompi työryhmä kuin minulla, eli jokunen lisäpäivä siihen menee minulla joka tapauksessa, koska itse vastaan kaikesta. Tuota nopeata levyjen tekotapaa olen aina ihaillut, niinhän tehtiin ennen vanhaa kaikki levyt ja ne oli hyviä. Tämän uuden levy prosessin lisäksi mulla olisi paljon muutakin ennen julkaisematon materiaalia runsaasti, jotka olisi myös kiva saada jossain vaiheessa kaikkien saataville. Kertoilen asiasta enempi kun on sen aika, asia kerrallaan!

Vaikka olenkin aika surkea blogin pitäjä, niin kyllä mä tänne aina uutisia laittelen. Promise!

Kivaa musa helmikuun loppua Sulle!

Ari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti